.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سواحل خزر برای مسافران نوروزی ایمن نیست
رییس هیأت نجات غریق و غواصی مرکز مازندران نسبت به کمبود امکانات موجود در سواحل و افزایش غریق هشدار داد.

به گزارش شمال نیوز، سعید خدابخشی گفت: با توجه به کاهش تعداد ناجیان غریق، بدعهدی مسئولین در پرداخت مطالبات آن‌ها و کمبود تجهیزات نجات غریق در استان سواحل مازندران در نوروز ۱۴۰۱ برای مسافران ناامن خواهد بود.

هیأت نجات غریق و غواصی ساری تا قبل از همه گیری کرونا ۴۷ ناجی غریق را در ۱۳ کیلومتر از سواحل این شهر مستقر کرده بود که با شیوع کرونا این تعداد به ۲۰ نفر رسید.

به گفته رییس هیأت نجات غریق و غواصی شهرستان ساری این هیات با توجه به آزادسازی حریم ۶۰ متری سواحل دریا خزر به حداقل ۱۰۰ ناجی غریق دیگر نیاز دارد که پرداخت نشدن حقوق و مطالبات آنها، ساماندهی ساحل فرح آباد ساری را با مشکل مواجه کرده است.
او می‌گوید: سال‌های گذشته امکاناتی همچون جت اسکی، قایق و جلیقه در اختیار ناجیان غریق قرار می‌گرفت، اما در سال ۱۴۰۰ برای تهیه حداقل تجهیزات حتی یک عدد سوت به مشکل برخورد کردیم و از خیران کمک گرفتیم.

هیأت نجات غریق و غواصی شهرستان ساری در سال ۱۴۰۰ دو ناجی غریق خود را به علت نبود امکانات اولیه و تجهیزات مورد نیاز از دست داد.

به گفته رییس هیأت نجات غریق و غواصی شهرستان ساری هیأت نجات غریق ساری با دستان خالی در سال‌های گذشته تعداد غرق شدگان در سواحل این شهر را به صفر رساند، اما با نبود تجهیزات و پرداخت نشدن حقوق ناجیان غریق به بن بست خورده است که ماحصل این توجه نکردن مسئولان را در تعطیلات عید شاهد خواهیم بود.

به گفته او تنها راهکاری که در ایام منتهی به عید می‌توان انجام داد اطلاع رسانی دقیق فرهنگی و اجتماعی به هموطنان در ارتباط با خطر غرق شدن در دریا است.

مازندران ۴۷۳ کیلومتر اراضی ساحلی دارد که ۱۳ کیلومتر از سواحل فرح آباد ساری جزو نقاط پرخطر شناخته می‌شود.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.793 seconds.